onsdag 1 september 2010

Dagsrapport

Faktum är att det var lugna gatan på gatan imorse. Trodde det skulle va värre trafik lite tidigare på morgonen men det va nästan öde. Kanske hade early birds redan börjat jobbet, och skolskjuten och varubilarna inte kommit igång. Hoppas på det samma imorrn.

Gillade min andra arbetsplats. Hann inte göra lika mycket som jag hoppats, men det är ju en ny dag imorrn, så då hinner jag + att jag ska ge lite arbetsuppgifter som de kan ägna helgen åt.

Har varit på utflykt till Hisingen åxå. Och kört på bron. Och så tog jag fel på korsning på väg till Landala. Fast jag vände på lämpligt ställe och kom ändå fram.

Hurra. Jag överlevde denna dag, och dessutom utan större missöden. Imorrn ska jag slåss på 45:an. Längtar inte. Fast jag ska ju heeeeeem så det får funka.

Inga kommentarer: