fredag 17 september 2010

En präktig tamburmajor

Har funderat lite. På en viss sak alltså, inte bara så där i allmänhet som jag gör hela tiden. Nä, det är HALLEN jag tänkt på. Hallen i min nya lägenhet. Den är som allt annat i en 29 kvadratmeterslägenhet liten.

Grejen är att jag inte kände mej stormförtjust över hatthyllan. Skulle vilja skruva bort den och ersätta med nått snyggt. Nu är det så att jag har en stor plansch. Så stor att den kan användas till en fondvägg. Den vill jag sätta upp och ställa min lilla korgbyrå framför. Så har jag kommit på att jag vill ha en tamburmajor, så jag slipper borra i väggen. Nu visar det sej inte va så himla lätt att hitta en jag vill ha och dessutom tycker mej ha råd att köpa. Den här från Zitti kanske:

Har faktiskt hittat en återförsäljare i Gbg. En som jag dessutom hittar till! Men jag vet inte... Den kostar nästan 1000 spänn och jag hade väl kanske tänkt mej betala hälften eller nått... Ska fundera lite.

2 kommentarer:

Peilla sa...

Snygg tycker jag men tusen kronor ar kanske lite mastigt....gillar bloggen mycket :-). Kram kram

Vanilja sa...

Kul att du läser :) kollar på din ibland, men det är ju ett tag sen du uppdaterade nu *hosthost*