torsdag 23 september 2010

Master of the Listorna

Alltså, det är galet så många listor jag har just nu. Den viktigaste gjorde jag nog på lunchen igår. Följer jag den kommer jag vara en bra bit på väg till en tom lägenhet när jag lägger mej på söndag kväll. Skulle jag tappa bort den kommer jag troligen glömma ett par viktiga saker som jag planerat, och det skulle eventuellt kunna fucka upp hela skiten. Åh, jag hatar att flytta! Själva tömningen och städningen av lägenheten får mej att må lite illa...

Har precis ätit lunch bestående av mos och kycklingsås med soltorkade tomater. Är det nått jag gillar mycket, förutom listor, så är det soltorkade toms. Det är gott. Så nu är jag mätt och full av energi inför de sista timmarna på jobbet innan jag äntligen får åka HEM!

Måste erkänna att jag de senaste dagarna haft svår hemlängtan. Men det har inte varit efter nån speciell person (sorry) utan för att jag vill hem till min lägenhet och göra klart alla de där sakerna så jag äntligen kan flytta till min nya.

Inga kommentarer: