lördag 18 september 2010

Gorgeous

Hemma en lördag. Eller hemma är väl kanske inte helt rätt, men vad jag menar är att jag inte är på nått party eller annat kul. Fast det är helt ok. Tog en planeringstur på IKEA innan jag återintog mitt rum. Surfat lite, ätit en bit och sett Notting Hill på 3:an.

Den där scenen när de är i den privata parken. Den får mej alltid att tänka på en speciell date jag hade. Precis vid en sån park. The Boltons i Chelsea. En av de första gångerna jag träffade the bloody redheaded Scotsman. Han var lovely. Ofta. Även om jag för länge sedan insett att jag var mer kär än han så var det en fin tid, och ibland undrar jag fortfarande hur det skulle ha blivit. Om det hade varit den enda stora kärleken. Det var en dröm, och fast jag är vaken så kan jag fortfarande inte låta bli att undra då och då.

2 kommentarer:

Peilla sa...

Den dar jakla Angus va?! Undrar vad han gor nu fortiden. Hittade nagra foton fran den tiden bla pa honom haromdagen! Visst var det en harlig tid pa manga plan...aven utan att vara kar i honom ;-).
Ja har val insett att jag inte ar nat vidare pa att blogga...
Kram

Vanilja sa...

Ja. Att han skulle göra ett sånt bestående intryck, det kunde jag nog inte ha anat den där St Paddys day för länge sen...
Det kanske inte finns så mycket tid att blogga med två prinsessor ;-)