söndag 12 september 2010

Ännu en dag med rensning


Härom kvällen slaktade jag några böcker. Kan låta barbariskt, men jag hade en idé om en tavla. Den blev ganska fin och ska stå i bokhyllan tänkte jag.

Har fått massor och ingenting gjort den här helgen. Tycker att jag fyllt en hel del lådor, men det är så mycket saker. Blir nästan lite överväldigad av allt jag lyckats spara ihop. Fast nu har jag iallafall fyllt en sopsäck med skräp, och påbörjat en ny som nog säkert blir full idag. Haha, hade nån typ av städparty igår när fyra andra småplockade, drack öl och pratade med mej, och som vissa av er vet så städar jag bäst när jag har sällskap så det gick riktigt bra! Nej, nu ska jag sätta igång. Min fina mamma kommer också och hjälper mej :-)

1 kommentar:

Peilla sa...

Verkligen snygg tavla! Hoppas packningen gar ok, vet hur det ar...packade ihope ett hus med 4 sovrum och 2 vardagsrum och flyttade till 2 sovrum och 1 vardagsrum!!! Det gick det ocksa ;-). Kramar & lycka till!