torsdag 16 september 2010

Det är tuffa tider

Dagens i-landsproblem:

TV4 Play funkar inte när jag tänkt pigga upp mej med några avsnitt Emmerdale. Ett hann jag se innan det blev tillfälligt avbrott. I två och en halv timma (minst). Väldigt tillfälligt.

Och på tal om tid, minns ni att jag satt i telefonkö till telia härom dagen? Efter 53 minuter tröttnade jag. La på och ringde upp igen. Då kom jag till en kö där de sa att jag istället för att vänta kunde bli uppringd. Jamen DET ville jag ju. När de ringde klagade jag på den märkliga sk servicen. Tydligen var samtalet iallafall gratis. Kanske kan ta betalt för min tid??

1 kommentar:

toashes sa...

replica bags manila replica hermes bags l3t14p9b02 replica bags in gaffar market see f6a20u1k98 gucci replica bags replica bags and watches a4a29e0v14 link f6m20c0w39 replica louis vuitton replica bags prada f7g98j1j44