fredag 3 september 2010

Skynda fynda NU!

Hade ju tänkt ta en rejäl sovmorgon, men min hjärna har tydligen omprogramerats till att vakna tidigare än önskat. Redan tjugo över åtta va det färdigt med sömnen. Låg och gosade under täcket ett tag, men blev rastlös, hoppade (nåja...) upp och satte igång med städ- och flyttprojektet. Har fyllt en loppislåda och innan dagen är slut ska jag ha minst 3 lådor till. Känns som om det inte kommer bli ett problem direkt...

Har dessutom funderat på tradera. Skrivit några beskrivningar på varor, så i eftermiddag ska jag fotografera och lägga ut mer. Den fina gamla pläden på bilden fick jag 106:- för. Trodde nästan inte att jag ens skulle få den såld för de 40:- jag la ut den för så jag är nöjd. Haha, det räckte tydligen att skriva vintage - det är ju faktiskt en klassisk gammal pläd från 40-50-talet eller nått sånt...
Det fina förklädet ligger fortfarande ute ett par dagar till, så kolla gärna mina auktioner om du gillar det till dej själv eller kanske blir det en bra julklapp till farmor? Sally Green är mitt alias och du hittar auktionerna om du klickar här.

Nu ska jag ta en snabbdusch, åka och klippa mej och sen fixa lite på banken.

Inga kommentarer: