tisdag 14 september 2010

Orimligt, Telia

Dagens teori:

Telia har så galet lång kötid så att de ska tjäna så mycket pengar som möjligt. Säkert sitter de på fikarast eller nått, för det kan inte finnas någon annan rimlig förklaring till att att telefonföretag inte kan svara i telefon snabbare än så här. Har väntat i minst 20 minuter nu och de har inte ens gett mej en siffra på hur många som är före mej i kön. Tack gud för att du ordnat med högtalartelefon så jag iallafall slipper sitta och hålla i luren.


PS! Jag har en fin röd Kobratelefon som jag tycker om väldigt mycket. Fast just nu är jag lite glad för att det inte är den jag håller i handen. Den har ingen högtalare...

2 kommentarer:

quetha sa...

voir ceci site Web https://www .dolabuy.co visitez ce site Web -site Dolabuy Hermes cliquez pour lire Dolabuy YSL

Unknown sa...

m4w96f6t23 u3m11g5v63 l8s51l3b98 s5s04x0u15 h0u21q8l65 a7m12z3t40