måndag 27 september 2010

Lyxar till det

Gårdagen var... eh... stressad. Till slut ville jag nästan bara lägga mej under täcket och grina. Fick iallafall iväg en fullastad kärra med saker som ska förvaras hos mor. Min fars sambo ville gärna låna soffbordet, så det har åkt dit. Lägenheten är om möjligt i mer kaos än förut, tack vare denna lilla fördelning av saker. Om jag ändå kunnat vara hemma i byn hela denna vecka!

Istället åkte jag till jobbet imorse. Hann till sopstationen med lite skit först, sen 4 timmar bakom ratten och sju timmars jobb. Är lite mör nu. Bor på b&b inatt, men imorrn ska jag bo på spahotell. Bubbelbad och massage. Längtar galet mycket efter kvällen då jag ska chilla tills jag somnar. Tycker absolut att jag ska unna mej lite relax efter den senaste tidens umbäranden :-)

Inga kommentarer: