söndag 5 september 2010

Just another Sunday

Idag vill jag berömma mej själv för att jag gick upp tidigt och har hunnit packa ner en massa saker i flyttlådor! Har dessutom gjort en köttfärssås som räckte till lunch och matlåda och resten ska jag använda till en gratäng som jag ska bjuda nästa veckas hyresvärdar på. Åker vid 6 eller så, fast egentligen önskar jag att jag kunde vara hemma en dag till. Minst.

Har insett att om det finns någon som helst möjlighet så borde jag ta ledigt MINST en dag för att hinna det här. Gudars, hur kan jag ha så mycke saker? Och framför allt, hur kan jag ha så mycke Tupperware, fast jag ändå har sålt en vansinnig mängd på både tradera och loppis??

Ännu en söndag då jag kan köra bil mitt på dagen. Känns märkligt. Nästan olagligt. Men det är bra. Jag måste ju liksom...

1 kommentar:

nile sa...

navigate to these guys additional reading great post to read visit this page visite site Hermes Dolabuy