torsdag 30 september 2010

Häcken full

Varför vaknar jag så tidigt?? Kanske är det så att min kropp äntligen, efter alla dessa år, fattat att man måste gå upp i tid till jobbet. Det är bara det att den är inställd alldeles för tidigt VARJE dag nu... Men eftersom jag inte skulle till jobbet imorse låg jag iaf kvar och drog mej en halvtimma, för trots att jag var vaken var jag galet trött klockan tjugo över sju. Nu har jag varit uppe ett par timmar, hunnit röja en del och börjar bli tokhungrig. Har både smör, pålägg och juice men inget bröd. Sicken otur.


Har dessvärre fortfarande alldeles för många saker som antingen borde vara i flyttlådor eller på soptippen, eller möjligen i någon annans hem. Ska fortsätta nu. Behövde bara andas lite. På söndag går flyttbilen och råkar du befinna dej i byn får du gärna hjälpa till att bära några lådor. Om vi är många går det både lätt och snabbt! Klockan 10 hämtar papi kärran, så kom ner till mej strax före!

(kylskåpsmagneten på bilden finns här - älskar dessa, trots att Lulu Carter säger att man inte ska ha sånt på kylen hehe)

Inga kommentarer: