onsdag 29 september 2010

Positivt vs negativt

Bra idag:

Åt en härlig hotellfrukost och slapp (givetvis) diska efteråt.
Jag har hämtat nycklarna till min nya lägenhet.
Efter jobbet ska jag åka hem till byn och packa klart inför flytten.

Dåligt idag:

Min chef. Vill inte säga så mycket mer. Men efter ännu ett utbrott ska hon komma hit så vi får prata lite i eftermiddag. Det var på tiden. Fattar inte vad hon vill och förväntar sej. Någon introduktion fick jag inte. Hennes syn på min roll verkar inte alls vara den som jag anser att jag anställdes för (dvs som det funkat på de två senaste butikerna, uppfattningen jag fick på intervjun och genom regionsmötet). Det är fullt möjligt att det är jag som missuppfattat. Men jag är troligen en av de bäst betalda städerskorna i Sverige idag iallafall...

Inga kommentarer: