fredag 3 september 2010

Så superbra

Det verkar som om fredag kan vara veckans bästa dag.

Först den efterlängtade klippningen. Eventuellt blev det lite för kort, men det växer väl som vanligt ut och det är lika bra att kapa när jag ändå är där. Sen gick jag till banken, och har numer ruskigt mycket pengar på mitt konto. Där ska de iofs inte stanna, men det fina med det är att jag väldigt snart bara har ett lån istället för två. Det tycker jag om.

Efter det blev det fika med Lea. Hon somnade precis när jag kom in på kondiset. När jag just gluffat i mej en räkfralla vaknade hon, satt i knä och skrattade lite, klagade lite, åt en skvätt och sen va det slut på den dejten. Hon satt väl kvar med sin lattemamma, men jag hade ett par ärenden till att uträtta.

Åkte till papi, och hans sambo kom hem med nyheten att gubben skriftligen sagt upp lägenheten i Göteborg till den 1 oktober, så nu är det klart. Fick även en planlösning som hyresansvarig faxat och jag kan på allvar fundera på hur mycket (eller lite) saker jag kan ta med. SÅ HIMLA SKÖNT!!!

Inga kommentarer: