fredag 3 december 2010

Still alive and kickin´

I förrgår kände jag mej riktigt skräpig och eländig. Trodde att det kanske var influensa i antågande då jag hade ont i leder, i huvudet och kände mej allmänt disorienterad. Det blev dock bättre ju längre dagen led och nån feber verkade det inte bli heller. Igår var jag som vanligt, fast ganska sliten, men idag är jag pigg!

Tvätta, hälsa på fastighetsansvarig (försöka byta parkering och småklaga på granne D...), luncha med katten, hennes man och mamman hemifrån byn och så det viktigaste av allt: gå på stan och försöka köpa resterande julklappar!! Tänkte skicka hem dem via faderns sambo om en och en halv vecka, och innan dess kommer jag bara vara ledig två söndagar. Lika bra att försöka få det gjort idag alltså. Söndagsshopping i december låter trångt...

Inga kommentarer: