söndag 12 december 2010

Haha, ja det gick ju bra!

När jag vaknade imorse kom jag ihåg att jag bloggat innan jag la mej. Funderade på stavfelen som kunde ha uppstått, men efter en snabb kontroll visade det sig att det inte va så många. Ett för att vara exakt. Inget konstigt hade jag skrivit heller. Fast som jag påpekat klarade jag ju att logga in med rätt uppgifter så nånstans borde ju hjärnan ha hängt med.

Trodde visserligen att jag också hade skrivit på en viss fotbollsspelares facebooklogg, men det måste jag ha drömt. Eftersom jag inte är vän med den unge mannen kan jag inte se hans wall och då är det tämligen svårt att skriva nått på den. Puh, skönt, då jag dessutom inte ens kunde minnas vad jag kunde ha skrivit... Inte helt nykter ändå kanske haha...

Vad jag däremot med säkerhet kom ihåg var vad jag drömde: att jag var ute på raggarrunda med en guldgosse som jag inte träffat på väldigt länge. Förutom att åka finbil var vi på en fest i en lägenhet. När vi skulle dra visade det sig att min lillkusin (tillika chaufför) hade druckit öl och således inte ville eller kunde köra. Förarstolen hade de lämnat åt mej, och jag var ju inte heller nykter så det uppstod ett lite trist problem. Där vaknade jag, innan paniken satte in på allvar. Tur! Haha, det kunde ha varit en true story, fast jag tror ju inte att hon skulle ha gjort så då i och för sig.

I övrigt tvättar jag, ska packa traderade saker och sen diska Disken Torbjörn (en liten egenhet jag har, att namnge mina städningar och liknande trist haha)

Inga kommentarer: