onsdag 22 december 2010

Den tredje

Day 3: Your parents

Min mamma och jag är väldigt lika. Min pappa och jag inte fullt så samspelta. Jag är förvånad över att de faktiskt både har barn tillsammans och varit gifta. Fast jag tycker om dem båda. På lite olika sätt bara...


I övrigt kan jag meddela att det varit lagom kallt idag. Är lite lessen för att jag inte gick på Lisebergs julmarknad nu ikväll efter jobbet. Hade för tunga saker att bära, och dessutom hade jag glömt kameran. Imorrn hoppas jag att det också blir sådär lagom. Då är det sista kvällen och jag ska gå, med eller utan sällskap. Det roliga (eller egentligen inte så lustigt...) är att jag sparat den utflykten, då det var flera som pratat på att de ville komma och hälsa på av den anledningen, men så blev det diverse förhinder. Nu verkar ingen vara tillgänglig så jag går väl själv då.

Inga kommentarer: