fredag 3 december 2010

But why?

Undrar verkligen åt vilket håll det ska bära det här.Vad händer? Varför använder Guldfynd en bloggare som dragplåster? Det var tämligen ointressant när Pernilla Wiberg gjorde en smyckeserie och hon var ju iallafall en riktig kändis, som hade verkligen hade presterat något. Men Kenza? (här skakar jag uppgivet på huvudet) Jag fattar inte. Kollar in dessa superbloggar sådär nån enstaka gång, men de handlar ju bara om luft. Kenza verkar iallafall vara ganska söt, men det finns andra som inte ens är värda att nämnas. Fd Glamourprinsessan Karolina Lassbo hade och har iallafall en underhållande och ganska rolig blogg som är välförtjänt av läsare, men alla de här nyare som är... äh, det finns inget intressant med dem alls.


Jag tror jag missar Guldfynd idag. Och inte lockar det att åka till Allum och träffa Laila Bagge av samma anledning på Smycka imorrn heller. Ännu ett fall för Intresseklubben...

PS! Jag har räknat ut vem granne D är! Dessutom har jag fått inside info om att han är en klagare av stora dimensioner. Räknar från och med nu med att inte bli vräkt direkt...

Inga kommentarer: