lördag 12 februari 2011

Titta, sooooolen!

Japp. Redan vårvinter verkar det som. Igår snö, idag sol. Ska väl pågå i lite mer än en månad till det här, men sen blir det vår. Min bästa årstid. Fattar bara inte att folk är så dumma så de tror att vintern är slut i februari varje år. Det är den aldrig. Inte sen 1991 iallafall. Våren börjar inte förrän i slutet av mars.

Det är inte bara sol ute, det är sol inne i mej också. Har precis varit ner till Nordstan. Fyndade tyg på Åhléns och plockade med ett par flaskor från Systemet. Jag älskar att de alltid frågar om leg i den här stan. Känner man sej lite nere kan man gå dit och bli uppiggad av denna enkla fråga. Så två bra saker har gjort min dag lite finare. Att jag snart är frisk och har en skön kväll framför mej är ett par plus till i min bok.

Inga kommentarer: