söndag 13 februari 2011

Day 6

Tänkte ta nästa punkt på The List. Upptäckte att det var min dag som skulle avhandlas. Passar bra, för idag har jag gjort nått annat än det jag brukar (vilket är gå upp, pendla iväg till jobbet, arbeta, åka hem, laga mat, surfa en stund och sen sova... föga upphetsande)

Sov ganska länge och gott, till halv 10 eller nått och det är länge för mej. Segade i sängen, kollade fejjan och tradera, tog ett par ostmackor. Plockade lite i saker som låg och skräpade, tog en dusch.

Vid 2 tog jag bussen till Korsvägen och mötte Kx2 vid bion. Hämtade biljetter och traskade sedan iväg i det underbara vädret för att äta på Max vid Gamla Ullevi. Valde en Maria Montazami-burgare, Hot American och den var verkligen TASTY! Tack Maria för den.

Såg Gränsen. Gillade den ganska bra. Lite för mycket blodgurgel ibland och väldigt mycket snö (jag minns hur kallt det var när de spelade in den förra vintern...) men OK. Den får 3 vaniljmuffins i betyg.


När jag kom hem la jag inte lite mer kläder och prylar på tradera. Tyvärr fick jag lite hjärnsläpp och råkade glömma att kryssa bort rutan där man lyfter fram varor som highlights, så nu blev det sex såna auktioner istället för två. Onödigt då det kostar en femma extra, men nu är det försent...

Tja, det va väl min dag i stort sett. Skulle ha lagat matlåda också men jag har verkligen ingen lust. Kanske kan koka lite makaroner iallafall, för jag är inte det minsta sugen på färdigmat från ICA.

Inga kommentarer: