fredag 25 februari 2011

Bra skit!

Hittills idag har jag:

1. varit på Gothenburg Horse Show och tittat på två hoppklasser tillsammans med K1. Trevligt, men med det minuset att jag fick en galen lust att börja rida igen.

2. ätit lunch på Smakverket i Nordstan. Hyfsad schnitzel, men HALLÅ potatisarna! Inte bra, inte bra, ingen stjärna i Guide Michelin och på sin höjd två och en halväten vaniljmuffins i betyg.

3. snikat mej före i kön på Din Sko för att det var en oorganiserad kö och jag ville bara ha ett par sulor.

4. köpt en ny kamera. Killen på JapanFoto fixade först den jag redan hade (aha, kunde man stänga av displayen...?!) men sen köpte jag en ny ändå, för att den jag kollat på hade flera roliga effekter. Nytt minneskort hade jag ju inte tänkt köpa, men gjorde det ändå haha, lättlurad!

5. nästan glömt att jag skulle till Systemet av anledning fest imorrn. Kom på det precis när jag skulle åka hem, så nu fick jag med ett par flarror vitt.

Resten av dagen ska jag ägna åt rekreation, veckohandla på Maxi och mer rekreation. Och På Spåret såklart.

Inga kommentarer: