söndag 20 februari 2011

Jag sa ju det

Visste väl att det snart skulle kännas bättre. Det va en kort dipp, men jag är inte den som klagar (inte på det iallafall...). Nu funkar jag!

Håller på med hemmahårfärgning. Det hamnar i kategorin för de tråkigaste sakerna jag vet. Inte nog med att jag vet att de närmaste dagarna kommer det vara fel färg (FÖÖÖÖÖR rött), jag ser nästan inget heller eftersom jag inte har glasögonen på mej. Sitter på en skollinjals avstånd från skärmen, men är ändå inte helt 100% säker på att jag stavar rätt. Längtar först och främst på att få skölja ur skiten och sedan väntar jag mej att den fula, konstgjorda morotstonen är borta senast på fredag.

Nu ska jag (försöka) se Big Brother innan jag packar ihop och går till sängs. Inventering imorrn och jag ska va på plats redan klockan 7. Jippie säger morgonfågeln. Eller inte.

1 kommentar:

Lillan sa...

Inventering. Fy det har man gjort några gånger. Som tur är inträffar det bara en gång om året. Hoppas att det räknas rätt då bara så det inte blir eventuell ominventering. Lycka till!