onsdag 12 januari 2011

Smygsuper?

Gick jag i sömnen i natt? Drack upp en 75:a eller tog några droger? Nått måste det ju har varit då jag imorse valde att sätta på mina snygga stövletter. Såna med höga klackar. Såna som inte går ihop med göteborgsk ishalka. Det har varit en svår dag.

När jag halkade hem hoppades jag (precis som igår och dagen innan det) att Västtrafik skulle ha skickat mitt provåkarkort. På grund av pengabrist behöver jag det. När jag kom innanför dörren låg det inte nått kort där. Däremot hade Fortum skickat en påminnelse på en räkning som jag är säker på att jag betalt. Jag tror de förföljer mej, de jävlarna.

Och på tal om pengar, efter dagens jobbmöte spenderade jag slantar jag egentligen borde ha till annat (bussbiljetter och elräkningar tydligen) på lite reagrejer. Fast jag fick nya gardiner, en ljuslykta, ett durkslag och två toppar för 308:- Förlåt. Jag är kanske fortfarande full?

Inga kommentarer: