onsdag 19 januari 2011

Gaaaaaaaahhh!

Har sista prillan inne för idag. Sex hela dagar har jag klarat mej med bara fem portioner om dagen. Skulle gärna sluta helt, dels av ekonomiska skäl men även för att det är verkligen inte bra för mina stackars tänder. Har dock insett att tvärsluta funkar inte för mej. Jag har inte tid att ta hand om koncentrationssvårigheter, huvudvärk och allmän surhet. Vet att det blir så, eftersom jag faktiskt försökt.

Nu har jag kommit på att jag iallafall ska lyckas dra ner på skiten. Så jag får en pris direkt när jag vaknar för att överhuvud tagen vakna... Sen en efter frukosten, efter lunchen, efter jobbet och en när jag ätit middag på kvällen. Däremellan tänker jag vansinnigt mycket på snus. Men det går.

Himmelriket eller helvetet... ?


1 kommentar:

Marie sa...

Du är duktig!! =)