söndag 30 januari 2011

Rollin' home

Det blev en bra helg. Lite stressad över the Bad One, men såg inte den som en vettig anledning att missa festen jag åkte hem för. Det gick fint. Inget monster i sikte, men han var där. Borde ha varit parentesen i det här inlägget, men nu blev det huvudnummer. Intressant att jag blir straffad för nån annans dumheter, men det angår inte mej längre.

Är på första tåget av tre, sen blir det buss i stan innan jag är hemma. Är sådär halvsugen på att jobba imorrn, men arbetslusten kommer väl bara jag får bita tag i veckans projekt. Eftersom vi är mitt i en kampanj är det inget speciellt som ska göras, men hittar alltid något... Har lite rensning på schemat iallafall, så tiden kommer med säkerhet gå alldeles för fort. Som vanligt alltså. Jag gillar.

Inga kommentarer: