torsdag 27 januari 2011

Latest news

Det känns bra nu.

Äntligen börjar livet fungera igen. Någorlunda iallafall. Började allvarligt fundera på att byta jobb, men nu känns det som om jag kanske vill stanna där jag är. Visserligen är det segt med pendlingen, men snart blir det sommar. Dessutom tror jag att det kommer funka bättre med min nya chef. Helt plötsligt fick vi något gemensamt och det lossnade på något sätt. Kanske ändrar det sej men nu känns det ok. Så det där med nytt jobb... Äh, jag vet inte...

Igår var jag på after work. Härligt att kunna gå ut, ta ett par glas vin, äta en bit och ha trevligt med en väninna en helt vanlig dag. Funkar för mej. Jag tror att det kommer bli bra det här.


PS! Ni som känner mej: the very bad one har verkligen en gång för alla bevisat och visat sin fula sida. Den lilla gnutta respekt jag hade kvar är borta. Han är den personen jag gjorde en minuslista för i somras. På pluslistan skrev jag bara en sak: Tänk inte på det. Och nu har jag glömt allt bra. Skönt. Bättre fly än illa fäkta funkade den här gången också.

Inga kommentarer: