måndag 17 januari 2011

Livet?

Jag hatar måndagar. Inte så mycket för att det är början på arbetsveckan, utan mer för att det är en sån hiskeligt lååååååååååång dag. Nu ska jag tydligen återgår till ett schema där jag måste åka halv åtta på morgonen och eftersom jag stänger butiken och bussarna går mer sällan på kvällarna är jag inte hemma förrän ca 21.20.  Idag åkte jag kvart över åtta och var således borta i 13 timmar, från och med nästa vecka blir det 14.

Det enda jag gjort sen jag kom hem är att duscha, uppdatera mej via facebook, fixa frukostmacka (förbereder allt innan jag lägger mej - varje minut i sängen på morgonen är värdefull!) och nu ska jag sova för imorrn måste jag gå upp 5.50 am. Det är inte vettigt att ha ett sånt schema. Inte konstigt att jag blir konstig...

Inga kommentarer: