torsdag 18 november 2010

Prickiga sjukan

Jag har varit lite frånvarande igen, men nu är jag här!

Har varit på jobbexkursioner två dagar och det har varit både intressant och kul. Dels för att jag besökt andra butiker, dels för att jag fått nya idéer och vinklingar av jobbet. Idag har jag dessutom hunnit med båda mina butiker och en del planering så det går lite runt i huvudet... Men nu är jag iaf ledig i tre dagar, och dessutom får jag besök under helgen så det blir både skôj och avkopplande.

Hittade en inredningsbutik som lockar. Balders Hage Diversehandel verkar vara en butik i min smak. De har massor av snyggsaker, och just nu skulle det vara skönt med en filt från Klippan:


Haha, ja för jag har ju inga plädar... eller just det, jag har fler än jag får plats med i lilla lyan. X antal ligger fortfarande nedpackade, så det råder ingen brist precis. Fast... den rödprickiga (no surprise) skulle kanske få plats...

Förutom att jag för tillfället fryser och är trött så är det ganska bra. Väntar på ett samtal från min bilmekaniker men sen ska jag banne mej sova under mitt härliga, härliga täcke.

1 kommentar:

Daniel sa...

Den rödprickiga filten tycker jag ska få värma dej!