onsdag 10 november 2010

No space

Dra mej baklänges, så lat jag varit idag. Eller förresten, är det fortfarande. Fast jag har ändå plockat undan en del så imorrn kan jag faktiskt dammsuga utan att riskera få mindre bitar av bohaget i sugmaskinen. Det känns lite bra, men hade varit ännu bättre om ALLT hade fått sin (helst för ögat dolda) plats. Jag vill ha... Nej, jag omformulerar mej: Jag BEHÖVER ett större kök än den ett par kvadratmeter lilla kokvrå som jag har nu. Vill, vill, vill! Ska försöka knåpa in lite till och när jag plockat bort hushållsassistenten (varför tog jag med den när jag har både elvisp och matberedare??) så känns det kanske bättre. Tills vidare. Det här får jag drömma om en stund till :


Nu ska jag duscha så inte granne D störs för tidigt imorrn eller för sent nu ikväll. Har väl redan frestat på hans tålamod när jag tassat runt och pillat med saker idag. OCH igår...

Inga kommentarer: