lördag 20 november 2010

The Man in Black

Ikväll ska jag och Bengt (jag får börja använda andranamnen så jag kan hålla isär kompisarna med ett annat, gemensamt namn haha) gå på en Johnny Cash tribute show på Trädgår'n. Ska bli superkul. Hoppas, hoppas det är bra också. För ett par veckor sedan pratade vi nämligen om det på en fest, och vi kom på att vi faktiskt sett Ted Åström som Cash förut och det var INTE bra. Alla var på hugget och trodde det skulle vara super, men en efter en lämnade salen och gick till baren istället. Nu råkade dock Mustaschmannen komma ihåg att han hade en uselt band med sej och det kunde varit en del av besvikelsen. Nu är det mannen, myten, legenden Sigge Hill som är scenkompis så det kan inte bli så illa. Jaja, ikväll får vi se och med tanke på biljettpriset hoppas jag innerligt att det är värt de 380 svenska kronorna det kostade.



Sigge vid ett annat tillfälle, med den låt jag gillar mest. Kanske till stor del på grund av minnen, men så är det ju med många låtar.

Inga kommentarer: