fredag 19 november 2010

Det plockar på...

Alltså, jag trodde det skulle vara en lätt match att få bort de sista småsakerna. Jag hade fel. Ska snart fortsätta, så kanske jag blir klar idag... Men inte innan mitt helgbesök kommer. Haha, han får väl kolla när jag städar då hahahaha.


Den lilla hyllan skulle egentligen inte ha följt med i flytten, men nån packade in den i släpet och jag hittade den när vi skulle kånka in allt här. Nu visade det sig att det vara ganska bra, trots allt. Tavlan har min kusins mamma målat och jag har haft den sedan jag var ganska liten. Sist hängde den i hallen bakom toadörren och gömde sig, men här passade den bra till den lilla väggen mellan köket och klädgarderoben (my walk-in closet haha, liten med praktisk)

1 kommentar:

Bland inredning O figuriner! sa...

Hej!
Kul att höra av dig igen!
Ännu roligare att du bloggar & hälsar på inne hos mig!
Vårat nya hem ligger på skolgatan 1,mkt trevligt ställe =)
Ha en bra kväll!