måndag 15 november 2010

Men va faaaan, Macken!

Med en väntetid på 20 minuter i åtanke hoppade jag av bussen vid Kungsportsplatsen och styrde stegen till närmaste McDonalds. Mmmmmm, chilli cheese till kvällsmat. Trodde jag. Innan tjejen i kassan meddelade mej att de just precis, bara för några minuter sedan sålt den sista påsen. SAY WHAT? Till råga på eländet upplyste hon mej om att de kommer säkert tillbaks. Om några månader alltså. *FRUST* Jag gav omedelbar feedback på detta: "Då är det här den sista måltiden på McDonalds på länge!" För att blidka mej något fick jag 6 svarta colaglas i present. Jo men det var ju bra till mina överfulla köksskåp.

Är helt galen i Chilli Cheese. Faktiskt är de till stor del orsaken till att jag äter på hamburgerier av denna typen. Måste dock tillägga att jag vanligen föredrar Burger King. Deras goda ostbollar kan man dessutom beställa i passande mängd: 2, 4 eller 6 beroende på hur hungrig/sugen man är. Utmärkt.

2 kommentarer: