onsdag 3 november 2010

Men se där ja!

Idag kom jag på en sak som jag faktiskt redan visste. Behövde bara påminna mej själv: Jag älskar mitt jobb! Det är faktiskt precis det här jag tycker om att göra, det här jag vill utvecklas i och faktiskt skulle kanske kunna göra resten av livet. Tänk bara att få betalt för att vara kreativ och pyssla med projekt hela dagarna. Kan det bli bättre? Det är iallafall något som passar mej utmärkt!

Firade lite med att härma mina goda vän och köpa mej en dagens present. Eller, jag köpte två för det var kampanjpris (lättlurad haha) och dessutom hade jag svårt för att välja mellan julinredning och 50-talsdito. Nu ska jag bara göra en snabbpackning inför min lilla helgtripp och sedan bläddra lite i mina nya inspirationsmagasin innan det är dags att släcka lampan.

Inga kommentarer: