onsdag 23 mars 2011

Vissa dagar...

...då blir man mer inspirerad än andra. Idag har jag varit på heldagsmöte med jobbet. Under eftermiddagspasset fick vi se en stor del av sortimentet inför sommaren och det är alltid kul med nyheter. Dessutom gick vi en "kritikrunda" i butiken som ligger närmast kontoret och det är alltid positivt. Man ser saker som kan förbättras samtidigt som man upptäcker nya, bra idéer att ta med sig hem till sin egen butik.

Fick för mej att jag skulle promenera hem. Det var ju vackert väder och dessutom hade jag för omväxlings skull suttit hela dagen och det var skönt att sträcka på benen. Men än en gång insåg jag att jag MÅSTE köpa nya skor. Fick ont i både fötter och benhinnor (ja, när hände det senast??) så efter 40 minuters knallande gav jag upp och tog bussen som mycket lägligt kom precis då. Men men, jag fick ju lite motion iallafall. Mer än vanligt, vilket i mitt fall är alla promenader som tar mer än fem minuter...

Inga kommentarer: