måndag 21 mars 2011

Måndagsmys är bättre

Efter en trög start på dagen blev det bara bättre och bättre och det bästa hände efter jobbet. Då var jag på besök hos min vän på slottet i Landala. Chokladmuffins, uppdateringar och chill.

Fick med mej en väska hem. En väska som jag haft där sen oktober. Det kändes som julafton när jag hittade ett par jeans, en skjorta som jag saknat och lite småprylar jag köpt. Min favoritklänning låg i samma väska. Så förvånad jag skulle ha blivit när jag packade upp sommarkläderna ur lådan i garderoben och den inte hade legat där. Förvånad på ett dåligt sätt. Nu slapp jag den överraskningen.

I övrigt kan intresseklubben antecka att en person som inte existerar har skickat en vännerförfrågan till mej på fejjan. Och inte bara det, hon har till och med mailat. Mycket märkligt, speciellt eftersom jag sökt henne på eniro, hitta och birthday.se och en sådan person finns icke att finna. Antingen är det ett spöke eller så är det den person som magkänslan sa från första sekund. Ett spöke på sätt och vis det också. Eller en vampyr snarare.

Inga kommentarer: