tisdag 29 mars 2011

Lite lammkött?

Har haft en massa, massa att göra på jobbet idag. Rea på gång och då är det alltid så många prylar som ska flyttas runt och märkas och resten av butiken ska ju också vara snygg. Mer att pyssla med i morrn!

Efter jobbet var jag ute på middag med min papi och hans sambo som är på besök i staden. De bjussade på restaurangbesök och vi var på ett grekiskt ställe i på en tvärgata från Avenyn. Rubriken ljuger lite, jag åt inte lamm (gillar inte) utan en kolgrillad biff, detta efter att ha mosat i mej tzatsiki och urgott bröd. Jisses, mätt, mätt, MÄTT! Rekommenderar dej ett besök på Svarta Oliver, som denna kväll får fyra vaniljmuffins i betyg.



Svarta Oliver hittar du på Kristinelundsgatan 4

2 kommentarer:

Marie sa...

Svarta oliver har kanonmat! (och drinkarna,tjohoo) Var och åt på Salt & Peppar (eller omvänt kanske,minns inte helt bra) sist jag var i GBG, och faktist gav jag det stället bättre poäng än Svarta oliver, servicen var utmärkt, maten var gudomlig,vinet smakade bara kärlek, och ögongodiset haglade in.
oj vad jag längtar till Göteborg nu!

Helena sa...

Den restaurangen har jag varit på flera gånger... Ur mysig!
Det var där patrik förklarade för kyparn att han inte tyckte om grekisk mat ...hm