fredag 18 mars 2011

And it's no, nay, never

Underbart med en riktig St Patrick's Day igen. Underbart sa jag! Fast jag är besviken för att det däringa bandet inte spelade Wild Rover. Vad är det för irländskt band?

Eftersom jag har ledig fredag ligger jag i sängen och surfar, bara för att jag kan. Har för en stund sedan mottagit den formidabla nyheten att Per Persson ska åka packmoppe på turné i sommar. Jag MÅSTE ordna så jag kan åka på en föreställning!

Nu ska jag försöka masa mej upp, ta lite frukost (ja, eller lunch) och knalla till Netto och köpa brus och snus. Netto är inte nån vidare bra affär, men jag tror jag måste vänta x antal timmar innan jag tar bilen till Maxi. Det var som sagt en riktig St Patrick's igår...

1 kommentar:

Helena sa...

Vi har redan beställt, betalt o hämtat ut biljetterna till årets "åka runt på moped turné" . Vanja; Per Persson !! Tänkte på dig. Kram darling...:)