fredag 4 mars 2011

Vintagekärlek

Jag älskar min nya bok!!

Vanligen är jag en vekling när det är dags för bokrea. Köper alltid fler böcker än jag tänkt. Gillar att läsa. Tycker om att se dem i min bokhylla. Fast i år har jag varit duktig. Faktiskt till och med ignorerat att det var dags för bokrean. Ända tills i tisdags när jag upptäckte att någon lämnat en Bokia-katalog i lunchrummet. Detta resulterade i en engelsk pocket, en underbar liten bok om väskor och denna:


Den är helt underbar. Precis en sån bok som jag älskar. Varje årtioende har ett eget kapitel och de presenterar viktiga modeskapare, mode och lite anekdoter. Fina bilder från flydda tider. Tror den får FEM vaniljmuffins för en härligt flykt från dagens stress.

Vill du ha en egen kan du lätt klicka hem den från Adlibris.

Inga kommentarer: