fredag 6 augusti 2010

Virrvarr

Är lite stressad och kinkig. Då passar det väl att blogga *haha*

Måste bara få en kanal för min frustration! Det känns lite som om jag är en tennisboll under Wimbledon just nu. Har pratat lite med nya chefchefen och hon vill att jag ska börja den 16:e, även om min nuvarande chef säger att det inte funkar. Jag för min del vet inte vad jag ska tro, för de verkar oense om uppsägningstiden, och detta trots att vi pratar om samma företag.

Nämnde också att jag inte lyckats hitta boende och är intresserad av tjänsten i Göteborg istället och då svarade hon nått svävande och jag fick ärligt talat ingen känsla för om det kunde bli aktuellt eller inte. Det känns bara som ett enda kaos. Jag önskar att jag bara fick bestämma allt och så skulle det bli bra så... Jaja, det löser sej väl så småningom...!

Inga kommentarer: