fredag 27 augusti 2010

Nyhet!

Efter några lååååånga arbetsdagar hade vi igår premiär med det nya konceptet. Känns inspirerande och kul! Gillar verkligen mitt jobb och tror att det kommer bli hur bra som helst det här. Bara det blir lite lugn och ro så... Så här fint blev det med en soffa och temat Scandinavian:



Är ganska stressad för att jag fortfarande inte hittat nånstans att bo. Såg en lägenhet på blocket som verkade superbra. Fick dessutom ett positivt svar på min mailförfrågan. Ja, om det inte varit för en sak så hade jag inte tvekat: Hon nämnde nått om mögel i ett hörn. Det är inte alls bra det. Är lite allergisk och att bo i skiten skulle väl antagligen förvärra både det och min astma (som ändå har hållit sej på en acceptabel nivå). Får väl leta vidare, och det gör jag åxå. Faktum är att jag letar i timvis så fort jag är ledig. Nått tips?

Nu ska jag försöka utnyttja den här lediga dagen på bästa sätt. Fortsätter givetvis röja utav bare faen, men har en hel del annat på agendan också. Så varför sitter jag här? Nej, hejdå, vi ses om ett tag!!!


Inga kommentarer: