torsdag 5 augusti 2010

Union Jack

Pust och stöööön! Jag har så mycket saaaaaker... Men hej, va jag rensar i skåpen! Har fyllt en kartong med blandade Tupperwaresaker nu på kvällen, och härnäst blir det andra hushållsartiklar som ska prismärkas och packas ner inför loppisen.

Har just haft en liten surfpaus. Funderar en hel del på vad som ska sparas, och egentligen skulle jag behöva veta hur mitt framtida hem ser ut. Ni vet, planlösning och färger och sånt. Har funderat på stil för att inte göra mej av med saker som kommer passa. I valet och kvalet inför ett nytt vardagrum där jag var sugen på att låta London komma till Sverige... Men jag tror att jag nog låter min älskade stad möta besökare i hallen. Det blir nog en lagom dos ;-)



Den här fina kudden hittade jag hos Par Courrier som har en massa spännande saker i shopen. Ska kanske använda den som inspiration - ja jag har en idé!