fredag 13 augusti 2010

Lägesrapport

Fredag den 13:e och jag har haft en damn good day. Hittills iallafall. Den är ju inte slut än...

Är på jobbet och har min sena matpaus nu. Den här veckan har jag lyckats få sena pass varje dag, utom i tisdags då jag slutade kl 6. Igår hade vi nattöppet och jag va här ända till stängning vid midnatt. Hur blev det så? Jaja, det funkar. Har haft mycket att göra så tiden har gått fort. Tre timmar kvar, lite vila och sen på't igen! Jobbar både i morrn och för ovanlighetens skull även på söndag.

Någon lägenhet finns inte i sikte. Ringde Uddevallahem idag och hon sa att det (naturligt nog) kommer ut mest annonser i månadsskiftet. Så jag får väl hålla tummarna. En annan skum sak är att min nya butikschef inte ringt mej. Det blev ju bestämt i tisdags att jag skulle börja nästa vecka, och hon skulle ringa mej på onsda'n men still NADA... Märkliga saker.

Men nu är min rast snart slut, så det här va väl allt för idag, mina vänner. Mitt internet hemma krånglar, så jag får väl hålla mej till uppdateringar när jag är på jobbet :-/

Inga kommentarer: