lördag 21 augusti 2010

Tidigt en lördagsmorgon

Håhåjaja, så sliten jag va när jag till slut landade hemma igår kväll. Det blev två långa dagar med jobb och runt 55 mil bakom ratten. Nu när jag orkar tänka någorlunda igen kom jag på att gårdagen började på jobb klockan 8-18.30 och kom hem strax efter 22. Under den tiden hade jag lunchrast på ca en halvtimma och så tog jag ett burgerstopp på vägen hem. Inte konstigt att jag va lite trött kanske... Är fortfarande inte pigg, men vaknade för 20 minuter sen och är klarvaken så det är väl lika bra att sätta igång.

Operation Flytt kan komma igång på allvar nu! Idag blir det packa, slänga och tradera, men har tänkt hinna vara lite social åxå. Det sämsta med det är att om jag avlägsnar mej från hemmet är att jag har så svårt att återvända så vi får se om jag verkligen gör nått annat än städa. Återkommer hit med lägesrapport senare idag. Det kanske blir byte av jobb...

Inga kommentarer: