tisdag 3 augusti 2010

På väg igen

Idag tänker jag minsann ha den där fina klänningen som jag inte kunde ha i lördags. Jag hoppas verkligen att yr.no inte ljuger för mej! Men jag garderar med att ta med nått varmare. Den här gången blir det bil både tur och retur. I lördags åkte jag ju tåg eftersom de andra drog tidigare än jag hade möjlighet till. Fast det var ok:


Med lite matsäck och Aftonblaskans inredningsbilaga så roade jag mig ändå, och resan kändes faktiskt inte alls lång. Dessutom hade jag ju mobilen och pratade med både den ena och den andra. Ibland känns det som om mobilen är ett riktigt sattyg. Att man ska vara tillgänglig twentyfourseven. Och ringa upp om man har missade samtal, för att vara en bra människa. Men när man är ute på resa ensam, ja då är den snarare en gudagåva ;-)

Nehej, dags för dusch och mat och sen iväg till Rättvik och Classic Car Week. Det här blir bra det!

Inga kommentarer: