fredag 26 augusti 2011

To do

Hejsan hoppsan, så jag har njutit av att vara ledig idag! Fast helt fri har jag ju ändå inte varit...


Jag gjorde som jag brukar göra på jobbet, en lista! Så här såg den ut för ett par timmar sen, men nu har jag strukit över två saker till. Bara de roligare sakerna kvar. Förresten, räkningarna är ju inte så kul men det behöver jag ju egentligen inte göra en fredagskväll. Söndag passar väl bättre för såna aktiviteter... Jaja, vi får väl se. Nu ska jag slutföra en annan tråksak som jag inte hade skrivit upp, nämligen att tvätta klart. Eller låta maskinen tvätta och sen hänga upp i torkrummet, vika och lägga in i garderoben. Det sista är tristast.


DAGENS BÄSTA:
Att jag precis hann med bussen, bärandes på tunga matkassar. Har för den delen gillat hela dagen när jag tänkte efter!


Inga kommentarer: