tisdag 9 augusti 2011

Så var det slut på den dagen

Idag tänkte jag på så triviala saker som att jag inte borde ha tagit randiga strumpor (de va fula till byxorna) och att jag verkar ha missat slutrean på Esprit. En tant som kom in i affären tuggade tuggummi med smaskande öppen mun och en annan luktade som om hon precis vaknat från en tredagarsfylla. Flyttade bord som egentligen var för tunga och ändrade på en väggsektion så det är rätt till nästa veckas höststart i butiken. Jag lovade köra en massa saker till en annan butik i min bil imorrn, trots att jag egentligen borde ta bussen och spara på bensinen.

Så blev jag nästan besatt av blommor till begravningen. Panikslagen. Fattar inte varför.

1 kommentar:

Bland inredning O figuriner! sa...

Hej!
Ang ditt förra inlägg...
Hade äran att få möta denna person ett fåtal ggr i mitt liv.
Det enda jag kan säga är: "att den ljusaste låga som brunnit har slocknat,och kvar finns bara längtan...längtan efter att den mot sina odds ska brinna igen!
Beklagar sorgen av din fina vän!
Erika.