tisdag 30 augusti 2011

En kort inköpslista

Har insett att jag måste köpa en ny mobil. Inget jag gillar precis. Är totalt ointresserad av att vara tvungen att lära mej en massa nya grejer, hitta rätt i menyer och blablabla... Idag gick jag iallafall till Teliabutiken efter jobbet. Hade tänkt mej en semismart telefon, detta eftersom jag inte gillar knapparna på iPhone. Har även provat ett par andra smartphones men ingen har fallit mej i smaken.


Hittade iallafall en jag gillade, en Nokia C7. Den är lite som min nuvarande mobil och det känns bra. Dessutom kostar den inte mer än en weekend i London (och gissa hur jag väljer att prioritera i det fallet...) Snacka om att jag blev sur när den inte fanns på lager då. Så nu har jag surfat lite och iallafall hittat den, men innan jag beställer ska jag gå till en annan Teliabutik och kolla om de har den där. Vill ha NU, innan den gamla dör...

Inga kommentarer: