måndag 22 augusti 2011

Mardröm?

Nejnejnejnej...
Trots min önskan har inte Döden tagit paus. Idag har de begravt min vän A som dog i lördags. Nu på kvällskvisten ringde en vän och berättade att hennes pappa drunknat. Vad är det för fel på den här månaden???



DAGENS BÄSTA:
Gick lite tidigare från jobbet idag för att gå på en infoträff. Jag har redan gått kursen, men det känns som om det kan vara en bra idé att friska upp kunskaper som ligger där i bakhuvudet. Tror minsann jag ska anmäla mej till introduktionen. Sen kan jag ju leta reda på mina gamla papper. Jag behöver förändring och nu är det dags. Kick myself in my ass.
Gillade också det simpla faktum att jag hann med en tidigare buss. Hade dessutom en trevlig dag på jobbet. Bra grejer.


1 kommentar:

sheethea sa...

site here web link visit this site right here home click for source my latest blog post