måndag 15 augusti 2011

Märkligt

Alltså, vad har jag inte fattat? Nån som jag varit vän med på facebook har tydligen tagit bort mej som kompis. Det spelar ingen roll egentligen, han skickade en förfrågan till mej, jag svarade ja trots att det var nån som jag egentligen inte kände jätteväl från tiden på uni. Whatever.

Nu är det så att enligt inställningarna har jag en stängd profil. Anledningen till att jag såg att han droppat mej var att han gillat en annan persons kommentar på min status. Jag har inte "sett" honom på boken på ett tag så jag klickade lite nyfiket på han namnlänk - och kom till en stängt profil och "lägg till som vän". Eh? Så antingen har jag en öppen profil och det verkar konstigt för jag har verkligen kollat överallt i inställningar, eller så har han gillat och sen tagit bort mej som vän direkt efter. But why? Han är för övrigt inte heller vän med personen vars kommentar han gett tummen upp, så det verkar nästan som om han gjort det för att dra uppmärksamhet till att han tagit bort mej. Jävligt skumt.

I övrigt kan jag berätta att jag knappt sovit i natt och när jag kom till jobbet grinade jag för att skrivaren inte fungerade som den skulle. Seriöst, bölade som bara den. Sen ringde chefen och jag torkade snabbt tårarna för att svara i telefonen och efter en lång diskussion hade hon helt plötsligt lovat att se om jag kunde få fler timmar. Behöver dem verkligen!

Har också träffat min fabulous favoritkatt som är i stan och dessutom pratat med en person som är involverad i bilförsäljningen. Tror att jag kan sova i natt. Hoppas iaf. Ska försöka nu.

Inga kommentarer: