onsdag 31 augusti 2011

Inte bara böcker i hyllan

I Dalarna, i Dalarna, där bor dom bästa karlarna.
Åtminstone påstod min dagmamma alltid det. Kanske för att hon var kulla?

Jag har väl generellt inget emot masar. Kolla på mina fina hingstar som jag har i bokhyllan:


Den mest slitna lekte min pappa med som liten gosse, den mellanstora har jag fått av mormor när vi var på en av våra sommarutflykter. Den bruna är inte från Dalarna alls, utan ett russ från Gotland som fick följa med hem efter en otroligt rolig cykelsemester. Tycker om mitt lilla stall.


Dagens bästa:
Alla skratt på jobbet idag! Man blir liksom piggare och gladare av sånt. Så gillade jag att det blev åtminstone en liten promenad i stan. Både fötterna och vädret tillät det. Good, good.

3 kommentarer:

Unknown sa...

go to my blog high end replica bags view publisher site 7a replica bags wholesale check my site bag replica high quality

Unknown sa...

ici Dolabuy Chrome-Hearts vérifier que Dolabuy Hermes en savoir plus répliques de sacs à main gucci

Unknown sa...

replica radley bags look here i6q27o9t96 9a replica bags replica radley bags look here i6q27o9t96 9a replica bags replica bags in pakistan replica gucci t4r73u4f10 replica bags online shopping