onsdag 13 juli 2011

Världens mest intressanta blogginlägg

Idag tog jag bilen istället för bussen till jobbet, sen köpte jag Rapé mini eftersom jag tror att jag får i mej mindre nikotin på det sättet (och så kan jag snusa på jobbet utan att det syns hehe), jag fixade en hel del slarvsaker i boutiquen, och när jag kom hem lagade jag bulgursallad som smakade helt menlöst, men kom på att jag kunde pigga upp middagen med ett glas vin.

Har precis sett the Tudors, mest för att jag är lite hemligt kär i Jonathan Rhys Myers och dessutom smugit på gamla bekanta på facebook. Såna där som jag kanske inte kände egentligen, och kanske faktiskt hade halvt glömt. Mest killar. Såna som var snygga på gymnasiet. En del är fortfarande rätt heta. Andra inte alls.

Punkt och slut på detta meddelande om ännu en spännande dag i livet.

Inga kommentarer: